Underskriften var knapt kommet på papiret mellem SalesStyling og Freeway – så kom coronapandamien. Den tog sit greb omkring danskerne og ændrede alt. Eller næsten alt. Trods krisen ønskede danskerne stadig at købe og sælge huse, og SalesStyling har det seneste år haft rygende travlt.
SalesStyling har på det første år med Freeway, som investor, formået at fordoble bruttofortjenesten fra 2.781.000 kroner i 2019 til 5.883.773 kroner i 2020. Samtidig er der sket en stigning i overskuddet på 18%. Benhårdt arbejde og evnen til at gøre sig umage har gjort denne vækst muligt.
Da Louise i sin tid indtog Løvens Hule, var det med tre ansatte, og i dag tæller SalesStyling hele 14 ansatte. De ser boligerne med helt nye øjne, de forvandler dem, og gør på denne måde boligerne mere attraktive for køberne.
Det er ofte små detaljer, som vi er gode til at se. Det er som at sælge sin bil; man kører den gennem vaskehallen først.
Det er faktisk småpenge i sælgerens samlede budget, der skal til, i forhold til at få salgsprisen – eller mere – for sin bolig.
Siger Louise Holm
SalesStyling er populær som aldrig før. Og med god grund – resultater taler for sig selv.
- 58% af adspurgte kunder får solgt til prisen eller til en merpris, heraf hele 66%, når man spørger vores erhvervskunder.
- 83% af vores adspurgte kunder får solgt indenfor tre måneder, heraf får mere end hver tredje solgt indenfor 4 uger!
Samtidig svarer ti ud af ti adspurgte kunder, at de anbefaler SalesStyling.
87% af vores adspurgte kunder oplever en positiv effekt på salget, efter boligen er indrettet af SalesStyling.
Udtaler Louise Holm
– og heraf oplever hver femte et rekordhurtigt salg for boligtypen eller -området.
”Det er jeg rigtig stolt af. Vi GØR en forskel, ellers ville vi ikke være her” fortæller Louise. Vi forskønner ikke bare boliger, men hjælper vores kunder med en aktuel problemstilling; nemlig at få solgt deres bolig hurtigst mulig til højest mulig pris ved at skabe øget aktivitet og flere fremvisninger; både online og ude i selve boligen.
Louise og hendes medarbejdere laver ikke kun salgsstyling for erhverv og private i salgsøjemed, men også klassiske indretningsopgaver for både erhverv og private. Lige nu oplever de en øget efterspørgsel på erhvervsindretninger, bl.a. indretninger af kontormiljøer, butiksindretninger og -vinduer samt indretninger af ejendomsmæglerkontorer, der også er en indgang til at skaffe flere emner i en branche i øget vækst.