Dating.dk havde et stort overskud i 2018, og direktør Morten O. Wagner vil sikre, dette også bliver tilfældet i fremtiden ved gå tilbage til rødderne og derigennem skabe merværdi til brugerne.
Speeddating events, singlerejser og fester. Det var nogle af de ting, der for 20 år siden var med til at gøre Dating.dk til danskernes foretrukne kæresteportal. Mere end 2 millioner danskere har været medlemmer på Dating.dk, og tusindvis af danskere har igennem årene fundet kærligheden.
Begejstringen for en seriøs kæresteportal kan stadig ses sort på hvidt i virksomhedens regnskab: Dating.dk havde i 2018 et overskud på 11.855.006 kroner efter skat. Et tilfredsstillende resultat på et datingmarked med stigende konkurrence.
”Det er et udtryk for, at vi stadig har en stor del af datingmarkedet, og at danskerne stadig gerne vil finde en rigtig kæreste. Men vi skal stadigvæk hele tiden huske at gøre det endnu mere attraktivt at være bruger hos os,” siger direktør Morten O. Wagner.
Det vil Dating.dk og Morten O. Wagner, af flere medier døbt ’Datingkongen’, sikre ved at gå tilbage til rødderne. I et datingmarked med stadig øget konkurrence tager virksomheden fat i grundkernen af det, der var med til at gøre Dating.dk til en succes, og arrangerer blandt andet en række speeddating events.
I begyndelsen af året afholdt Dating.dk et speeddating-arrangement i forbindelse med Valentines Day, og fredag gentog man successen med et stort arrangement i København. 105 friske singler mødte op og speeddatede på kryds og tværs, og Dating.dk har oplevet stor, positiv respons på initiativerne.
Der er yderligere to speeddatingarrangementer i vente inden sommerferien i to af landets andre store byer, og til efteråret er der også en singlerejse til Spanien på programmet.
Direktør Morten O. Wagner tror på, den store opbakning vil fortsætte og kun blive større.
”Jeg tror på, danskerne er ved at være trætte af swipe-kulturen og gerne vil finde tilbage til den ægte kærlighed. Hvis du er klar til en rigtig kæreste, så er Dating.dk mødestedet.”