SalesStyling, der er en del af Freeway-koncernen, præsterede i 2019 et resultat, der var næsten fem gange større end året før.
Virksomheden SalesStyling, der i januar forlod DR-programmet ”Løvens Hule” med en investering på 1,4 mio. kroner fra investor Mia Wagner og Freeway-koncernen, har næsten femdoblet sit resultat fra årsregnskabet 2018 til 2019. Det fremgår af virksomhedens seneste regnskab.
I 2018, hvor virksomhedens regnskab strakte sig over 10 måneder, kom virksomheden ud med et resultat på 296.000 kroner før skat. I 2019 blev resultatet efter 12 måneder 1.466.000 kroner. En stigning på næsten 400 procent.
”Jeg er stolt af den store vækst, der viser, flere og flere kan se, at salgsstyling er en god investering,” siger direktør og stifter i SalesStyling Louise Holm.
Resultatet skyldes ifølge Louise Holm, at det er blevet mere og mere udbredt med salgsstylinger, hvor virksomhedens professionelle stylistteam tager ud og styler boliger, så de fremstår i top og hurtigere bliver solgt.
Virksomheden oplever stor interesse, og den har kun været stigende efter iværksætterens medvirken i ”Løvens Hule”. Virksomheden har i januar og februar 2020 tredoblet omsætningen i forhold til året før, hvilket tyder på at virksomheden kan holde væksten fra 2019 i 2020 også.
”Det er nogle meget flotte tal, SalesStyling præsterer, og der er potentiale til endnu mere. Den næste tid skal vi knokle for at lave samarbejder med endnu flere mæglere på tværs af kæder rundt omkring i Danmark,” siger investor og koncerndirektør i Freeway Mia Wagner.
SalesStyling offentliggjorde kort efter ”Løvens Hule” en stor kædeaftale med mæglerkæden Nybolig, og virksomheden samarbejder også med mange af landets øvrige mæglere. Derudover er SalesStyling netop flyttet til et større lager i København, lige som man netop har udvidet med en afdeling med base i Jylland.